O mne

Moja fotka
I am 26 years old girl who enjoys all things related to make up, fashion , art and various subcultures.On this blog I will try to share interesting experiences and bring you some product overviews.

Translate

piatok 17. augusta 2012

Sleek Paletka MONACO

Ahojte, 


   V poslednej dobe som strávila dlhy cas hľadaním vhodnej paletky , ktorá by splnala nasledujúce tri kriteria
   1.Intenzívne farby
   2.Množstvo odtieňov
   3.Jednoduchosť Aplikácie

A verte neverte našla som ju ! Vola sa Sleek ,názov konkretnej paletky ktorú používam je Monaco.
Paletka stoji 290,00 Kc coz si myslím ,ze je úžasná cena. Ja som ju kúpila cez http://www.bestmakeup.cz/ocni-stiny-a29 .Niekedy je dobre si pozrieť na inetrnete možnosti predtým, než začnete utrácať za drahé paletky v drogeriach a parfumeriach.
Tato paletka ma neuveriteľne krásne farby ,sýte , bláznivé a aj prirodzene.Posudte sami :


Sleek Monaco Limited Edition

No a výsledok môžete posúdiť sami :

V tomto konkretnom pripde som pouzila odtiene :
Aquamarine
Summer Breeze 
Kiwi Zest 
a Hummging Bird 

Všetko som este dotonovala čiernou ceruzkou Miss Sporty Cierna Odtien 001 a samozrejme čierna špirála :)
Ďalšie ukážky .... Co všetko môžete s touto paletkou vytvoriť :


A vy akú paletku mate najradšej ? 
















4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Thank you :) the color is amazing ..Sleek has the best pigments ..From my experience

      Odstrániť
  2. hi Bea - you should try polish brand Inglot, it is as good as Mac or UD but cheaper ;) Eliza

    OdpovedaťOdstrániť